McDonalds is shiiit!

Och nu menar jag inte "the shit" Jag menar verkligen är det är skit. Jag körde dit efter jobbet, enbart för att jag inte hann äta innan jag skulle till jobbet eftersom dom ville ha dit mig en timme tidigare. Och seriöst, slappa pommes som knappt smakar potatis, bearniesås som smakar för mycket ättika och cheeseburgare som blir som en degklump i munnen. Fan jag ska sluta käka där, det går bara nerför för dom. Jag fattar inte hur folk kan äta skiten! Visst jag åt det också, men det vara bara just för att jag var så jävla hungrig!

Tummen ner för McSkiten!


Kommentarer
Postat av: amanda ♥

Jaha aa :) var också i stort behov av ny mobil tills jag fick "sony ericsson w517" och jag älskar den även fast den hackar ibland :) haha



kram

2009-07-15 @ 00:10:50
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0