Natt-inlägg

Jag slutade jobbet klockan tio, men gud så många folk det har varit idag. 103stycken! Sinnes. Och en del var så himla otacksamma och trodde vi var lika snabba som superman, men eller hur?! Tror du att jag pallar springa med mina 80kilo? Nää.
Jag mötte Marre i Tomelilla så jag stanna och snacka lite med henne, sen körde jag till jocce (dom hade grillat), men där blev jag inte långvarig, för jag var sjukt trött. Det är jag fortfarande, så jag ska strax nanna :P

Seriöst, jag har raderat en hel hög med snuskhummrar. "Jag sitter och tar på min ***, vill du se?" Helvete heller att jag vill kolla! Kan inte killar bara växa upp?!

Kommentarer
Postat av: Benny

Moget ! porr-ling ;)

2009-07-12 @ 11:50:38
Postat av: sandraochsofia

: )

2009-07-12 @ 11:58:53
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0