Nu ska jag hålla söndag

Tack gode gud att jag fick sluta tidigare idag! Jag är helt jävla slut och jag har verkligen varit yr och förvirrad idag, även om vi inte har haft så många gäster. Anna blev inte klok på mig :P ha ha! Jag har tappat glas på folk, gått in i stolar och bord, och gjort saker på ett förvirrande sett. Men det var mest i början när det var som varmast. Sen började ösregna, hela eftermiddagen. När körde i 70km från tomelilla och hem bara för att det pissade ner! Jag såg knappt nåt även om jag hade vindrutetorkarna på det snabbaste. Sjukt.
Men jag känner att jag börjar komma in i rutiner på jobbet alla fall. Jag är säkrare på vad jag håller på med :)

Jag tänkte att jag skulle bada och fixa till hundarna ikväll. Men när jag kommer hem så har jag bara schampo till en hund. Vilket gör man först? Klipper eller badar?
Dolly och Izzi busar för fullt nu. Det är så himla härligt att se det. För det hade lika gärna kunnat vara tvärtom, att dom inte trivdes med varandra. Det hade varit tråkigt :(

Sova nu en stund hade inte varit fel. Jag pallar inte laga mat nu heller, jag har inte så mycket hemma kom jag på :S En gorbys pirog hade inte varit fel :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0