På utgång.

Fan va jag är seg idag. Vaknade halv elva och tvingade mig upp ur sängen och jag började direkt på kakan som jag ska ge till mormor idag. Den går snabbt att göra, men den ska stå i ugnen i 40minuter. Dryygt.

Det som jag skrev att man inte skulle ta med odrägliga småbarn till resturang, jag menade dom ungar som springer runder, skriker och föräldrarna skiter i vad dom gör. Jag har många gånger tvärnitat och hållit på att ramla över dom för att dom kommer i full fart. Det är ju inte barnens fel, för det är faktiskt föräldrarna som inte säger till dom.

Nu ska jag göra mig iordning och bege mig. Har massor att göra idag, måste in på arbetsförmedlingen, in på bo ohlsson, hämta ut mina gladiatorskor (hoppas dom passar denna gången!), och hitta en present till oma, hälsa på oma för den delen, det kan ta väldigt många timmar :) hehe. Nu måste jag sätta igång! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0