Självklart att bilden kom med.



Och självklart är det första bilden också! Vi ser lagom roade ut och ni kan se min ciderfläck på tröjan. Skit kul att gå runder med den! Fan jag är irriterad på puckot fortfarande :P

Jag vaknade idag och kändes som att jag hade supit hela natten. Jag var otroligt trött och hade huvudvärk, men jag har svaret, för lite sömn och vätskebrist :)
Det var ju inte tänkt att jag skulle komma hem vid fyra och sen sova till klockan tolv? Jag ville faktiskt vila ut idag, men det verkar som att det inte blir så ialla fall. Så vad ska jag göra av dagen, det lilla som är kvar? Jag ska städa mitt rum, för seriöst, jag blir knäpp på min röra och Dolly kan inte låta bli mina kläder.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0