Soooova!

Snacka om att jag är trött. Vi hade sjukt många gäster idag, fick säga nej till ganska många.
Nu har jag duschat, käkat en panpizza och betalat ett par räkningar, inte roligt, men sånt måste man också göra :P
Seriöst, jobba tio timmarspass fyra dagar i rad är inte okej! Bara två dagar kvar...
Förresten jag prövade mina gladiatorskor idag, dessa passade bättre :) Men dom är fortfarande lite för tajta runt vaden, men jag får leva med det ;) sjukt snygga är dom!

p.s. Det är inte okej att ringa och väcka mig Carol (!) Jag behöver min skönhetssömn om jag ska kunna se ut som en människa :P haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är visst ok!!! ju mer du sover desto tröttare blir du.. dock borde du sova direkt när du kommer hem, ändra dina vanor, somna snabbare vakna tidigare... puuuusss!!!

2009-07-30 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0