Torsdag



Här är ungefär 210grader i detta huset, och jag har alla dörrar och fönster öppna, hur är det möjligt?!
Det är strålande väder idag, skit också! Som tur så såg jag i min kalender att jag slutar klockan fem, yeah :D Idag tänkte jag att det blir leggings och en tunika, för annars kommer jag kunna bilda mitt eget hav av svett! Hundarna håller på att dö här hemma av värmeslag, stackars dom. :/

Nu måste jag käka min macka innan den smälter! Vi hörs ikväll. Ciao :D

btw, vad tycker ni om det nya bloglovin? Jag gillar det inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att folk inte lär sig! Ha fönstren stängda på dagen så att du inte släpper in värmen, har du rullgardiner lr liknande så ha för dom och öppna sen på kvällen när det är svalare ute än inne.

2009-07-02 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0