Ångest

Nu insåg jag att jag ska sova själv, jag ska bo själv, i detta stora huset. Jag fick en klump i magen, nästan lite tårögd. Men jag ska klara det, jag har sovit ensam förr. Men inte här hemma, det är nåt som säger mig att det alltid ska vara någon här. Men det är här inte, mamma och pontus har flyttat. Nu är det bara jag och hundarna. Visst, pappa kommer hem på fredag, men det är inte nu.
Jag klarar detta, om jag nu skulle gråta en skvätt så får jag väl göra det. Jag är ju inte mer än människa :)

Kommentarer
Postat av: JENILITA

Haha gumman ja lider med dej! Har alltid ångest hemma när ja sover själv min kille e oftast o spelar poker till 5 på morgonen.. Hatar att sova ensam i stora huset med massa stora fönster o massa insyn .. Dom ser mej men ja inte dom.. Ush .. Ja e dessutom rädd för spöken o skit hehe.. Hade ja inte haft baileys hemma hade ja aldrig pallat det! Så ja förstår dej! Bamsekram

2009-06-03 @ 00:12:51
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0