Äntligen hemma!

Jobba tio timmar är fan ingen hit, men det kunde varit värre. Jag har ju inte kommit in i rutinen än, men det kommer :) Det hände inga större katastrofer, bara att jag glömde byta bestik, en liten kinestjej som inte kunde svenska var dryg och en gäst trodde att vi hade slagit in en glass för mycket på notan. Jag förklarade tio gånger för honom att det hade vi inte, sen erkände han att han räknade fel.. Guuud!
Sen körde jag till Willys för att köpa lite sallad till chefen, träffade på Dajje där och småpratade med honom mellan kassorna :P ha ha! Han är så snäll den killen.
Imorron blir det nog lika lång dag, fy fan, och på lördag med, på söndag är jag ledig! Så om det är fint väder ska jag fan till beachen och sova. HAHA!
Jag hatar Posten också! Jag var på arbetsförmedlingen innan jobbet och fick påskrivet papper, och när jag skulle posta iväg det så hade posten stängt! Har stängt mellan tio och tre, hur dumt är det?! Hmm, kan man inte posta på Ica? Det får nog bli det imorron, så att jag får mina pengar nångång!

Nu måste jag alla fall sova. Mina ögon går ikors. Jag börjar klockan elva imorron. Jippi?

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu vet du hur jag har det i entrén eftersom dom tycker att det blir sååååå dyrt när dom är 5 personer. Så då får man dra ut ett kassakvitto och visa svart på vitt hur mycket det faktiskt kostar. Detdära möter man säkert 20 ggr om dagen hos mig ;) HAHAH!

2009-06-26 @ 09:55:25
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0