Årets första



Årets första myggbett har landat på min kropp. På armen! Bara det inte bli värre, jag är känslig.

Första natten jag är ensam nu. Kommer kännas konstigt, men jag är ganska trött redan nu så jag lär nog somna gott ;)
Till kvällsmat blev det fiskpinnar med hemmalagad potatismos :) muuums! Men tydligen hade jag ingen salt hemma så jag kunde salta potatisarna, men det blev gott ändå :D Sen ikväll ska jag göra potatisplättar av mosen som jag kan ha till lunch imorron eller nåt :) Fast jag börjar jobba redan klockan elva, men jag skulle kunna ta med dom till jobbet :) Det gör nog inget.

Nu ska jag bara ta det lugnt, titta på tv eller nåt. Det blev lite mycket innan med städningen, förkyldningen är ju inte över än så jag blir trött ganska snabbt. Skit tråkigt, jag kommer vara död när jag kommer hem från jobbet imorron :P ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0