Bo Ohlsson är det nya raggningsstället

Man skulle inte kunna tro att man kan hitta snygga killar på dataavdelningen, men fan idag va där en :D Lång och mörkhårig, riktigt söt. Mums ;) he he.
Det blev topp-nagellack och en bok, skulle egentligen ha en vanlig cdskiva så att pontus kan bränna ut Banjo & Kazooie till mig :D Looove that tv-spel :D Men där fanns bara 10pack och sånt, nej tack. Jag trodde faktiskt att man kunde köpa bara en.
Det blev ingen solning, kändes dumt när det faktiskt var sol ute ! Jag skulle solat igårkväll istället, ha ha!
Nu ska jag fixa salladen, sen blir det att fixa naglerna :) Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0