Color to the people!

Jag gillar svart. Nu snackar jag kläder. Men jag älskar också färg, men jag har alltid valt svart. Vet ni varför? För att mina kompisar tyckte inte om färg. Sjukt va? Enda kompisen som tycker om färg är Carol.
På högstadiet gjorde jag för det mesta som mina kompisar sa, för att bli accepterad. Om mina kompisar sa "Usch, rött är fult" Så tog jag åt mig och använde inte röda kläder, till exempel. Jag ville bli accepterad och popuär.

Men åren så har jag lärt mig att inte lyssna på andra, gå efter mina regler. Visst jag tycker fortfarande om svarta kläder, man ser ju smalare ut då ;) Men jag vill ha mer färg. Som igår, jag köpte en turkos klänning. Jag har aldrig ägt en sådan klänning. Yeah för mig :D

More color to the people!


Så här borde min garderob se ut ;)


Kommentarer
Postat av: Katya

sv: okej, haha det är okej! :D

2009-06-05 @ 22:35:11
URL: http://katyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0