Dax att nanna?


Det kunde blivit en bra bild om dom hade stått stilla i två sekunder till!

Jag har organiserat bland mina bilder. När jag överförde bilder från kameran så fick jag aaaalla bilder och jag fick dom i mappar, så det var egentligen bra. Men det var typ 20mappar :S Men det är fixat nu och jag kan hitta allt bra nu .

Mmmm, kyyyyckling! Jag har kyckling och sallad som jag ska äta imorron till lunch.. undra om jag ska ha kyckling till kvällsmat sen? Jag älskar kyckling btw :D Nä, jag får vara lite mer fantasifull, jag ska allafall ha färskpotatis och gräddfil med gräslök.. Kanske tar kalkon till det? Hmm..
Jag måste verkligen ta mig i kragen och köpa sele och koppel till mina små flickor imorron. Jag måste ut och gå, ja med dom också så klart :)

Nej det blir inte sängen än.. en stund till.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Du kan ju komma in hit så kan vi ju gå en runda med våra djur o Alicia.. ;)Jaaaaaaaaa.... det gör vi!!!

Puss puss

2009-06-21 @ 10:46:00
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0