Duktiga Pupsie

Jag känner mig nöjd idag. Jag har gjort mycket, men ändå inte allt. Jag har tvättat, dammsugat hela huset, handlat lite, färgat håret. Jag skulle behöva städa mitt rum och torka golven också. Får se om jag hinner det innan jag får besöket imorron. Just det, jag får fint besök. Söt (K)
Jag ska till Lund på torsdag, till logopeden, ska berätta lite om hur det går med speecheasyn, åh helvete, jag skulle ju skriva i det pappret, hmm, jag fick nog inte ens med det :S Konstigt. Efter det besöket ska jag till nova lund för jag måste köpa nya skor och nån gardigan eller nåt till fredag. Jag kan ju inte bara gå i klänningen :P he he.
Nu måste jag verkligen sova. Hoppas ni har jag en trevlig måndag! Go natt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0