En dag med Lotta

Man kan ju verkligen säga att det blev en heldag med lotta :) Så mysigt och roligt vi hade ! hi hi.
Vi kom in till Ystad vid halv åtta kan jag tänka mig, så körde vi till regementet för att käka. Vi fick vänta i evigheter på maten, ha ha! Nej jag förstod att servitriserna hade mycket att göra, dom var helt rosiga om kinderna. Vi fick maten till slut och vi högg in :D
Sen gick vi lite inne i stan. Gick igenom festivalen också, men där var fullt med fjortisar så man kände verkligen sig gammal. Och så såg jag A, han såg mig också. Jag bara vände på klacken och upp med näsan i vädret. Han ska vara glad att han inte gick fram till mig för då hade han fått sig en döving. Han ska inte gå runt och säga falska saker om mig, den jäveln. ÅH så arg jag blev ! Och så är han så jävla snygg också,.. Damn!
Nåja, sen körde vi runder lite. Träffade på några killkompisar som mobbade mig för att jag körde automatare. Det är inte mitt fel ! Det är pappa som är lat :P ha ha!

Nu sitter jag här hemma och är helt slut. Usch, vill inte jobba imorron :P ha ha! Money money money!



Medans vi väntade på maten :)

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig. Go natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0