Fan också.

Vännen, du är mina tankar hela tiden. Jag kan inte fatta att det har hänt dig detta. Jag träffade din pojkvän eller ex, vad det nu är, när jag var i helsingborg. Jag fick hålla tillbaka tårarna. Han förlorade sin far och nästan sin flickvän i den bilolyckan, november förra året.. Du är inte densamma har jag hört, du är inte den vanliga tjejen som vi brukar se. hur kunde det gå så här?
Jag gick in på din lunar idag, jag är där inne med jämna mellanrum. Fan, gumman. Jag är otroligt glad att du är i livet, men vad har du för liv egentligen?
Jag vill åka och träffa dig, men egentligen inte. Kanske bättre att minnas dig som du var?
Jag tänker på dig, det ska du veta. Bli bättre gumman.

Kommentarer
Postat av: channe

jag dejta natahlies kusin ett tag.. hon e tyvärr som en fiskpinne. men hon ska tydligen känna igen folk nu.. man kan se det på henne. stackars tjej. jag minns hennes oxå som en hoppiga tjejen som man ska vara i den åldern. fan alltså livet e bra orättvisst ibland

2009-06-16 @ 23:29:30
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0