fy fan va jag är duktig.

Ännu en jobbdag på tio timmar. Helvete vad jag är sleten. Men fan va roligt det har varit på jobbet ändå :P Jag och Anna har varit övertrötta så vi skrattade åt allting :P he he. Chefen blev nog lite knäppa på oss ;) Jag var verkligen inte riktigt vaken heller. Jag frågade Anna om jag skulle ta menyer till två barn (som var kanske 2år gamla) HAHAHA! Jo, men eller hur att dom kan läsa lixom :P Sen vid sex tiden kom en gäng lammkött som skulle titta på fotboll och dricka öl, om man inte var döv innan så blev man :P ha ha! En kille fråga mig och Anna hur gamla vi var.
Jag: Jag är 21.
Killen: Va?! (med stora ögon)
Jag: Ja, vad trodde du?
Killen: 25, så du är alltså yngre än den andra?
Jag: Jaa.
Snacka om man kände sig gammal, HAHA! Nu när man är 21år vill man egentligen inte se äldre ut. Ajja, men killarna var trevliga, roligt att ha lite omväxling istället för att ha "Min far är fysiker"-folk.
När jag kom till tomelilla och skulle tanka så körde Tony förbi och växlade ett par ord, och så kom broren kim också :) Alltid trevligt att prata lite med dom :) Så klart blev det bilsnack, vem som hade bäst bil :P ha ha! Jag kunde ju slänga mig i väggen med min 10-tusenkronors bil :P

btw, jag är Annas bitch och Anna är min Pimp!

Nu får jag väl skumläsa mina 70inlägg, sen sova.
Hoppas ni har haft en trevlig fredag, för det har faktiskt jag haft även om jag har jobbat :) Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0