Fy Pauline!

Jag har faktiskt varit i Tomelilla och köpt chips och dippa. Men tro det eller ej, men jag är fan fortfarande bakis! HAHA!
När jag hade varit på Ica så var jag tvungen att köra till Tessan och pussas med mitt gudbarn Alicia, jag har saknat henne så mycket. Och hon har blivit så stor och gör massa saker som jag har missat :( Det var jätte kul och bo med dom, för då fick jag vara med Alicia och Therese hela tiden :)

Jag har tagit en dusch också, sitter med turbanen och badrocken på, och tittar på Gordon Ramsey The F Word. YEAH! :D Sen blir det film; Queen Sized på Kanal 5. Handlar om en tjej som är tjock och kämpar för att bli skolans baldrottning :) Den kan nog vara ganska bra.


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Tyckte om att ha dig här oxå gumman! Love you!!

Fast det e jävligt skönt att bo själv oxå tycker jag.. Puss

2009-06-15 @ 10:52:41
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0