Gratis Kläder ;)

Tack lotta! Jag har gått igenom kassarna nu och där var några plagg som jag tog åt mig. Tyvärr passade inte den rosa tröjan, jag såg ut som en falukorv som Tiffany Persson säger ;) ha ha!

Nu har jag "käk"-värk (när jag spänner ihop tänderna så får jag ont i käkarna) och huvudvärk. Så jag ska ta en värkpilla och gå lägga mig :) Imorron har jag bestämt mig för att tvätta, och ni som följer mig vet nog att jag måste tvätta hos mamma eftersom vi inte har tvättaskinen här, mamma tog med sig den. Och så har jag tänkt att städa huset. Här är lite schmutsigt ;)
Så underbart det ska bli att träffa dig igen söt. (K)

Hoppas ni har haft en trevlig söndag. Go natt !


Vi är så jävla snygga !  :D (från camillas födelsedagsfest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0