Hålla kväll.

Seriöst, man kan alla fall höra av sig.

Jobbet gick bra, hade bara en begravning, och allt gick som smör :) Fick dessutom en tårtbit hem, Budapest bakelse för att vara exakt ;) När jag kom hem så var mamma, Lotta och Pontus här hemma, så jag bjöd på bakelsen och lite kaffe. Vi hade hur mysigt som helst. Som vanligt blir alltid samtalsämnet sex och pontus satt och blev generad hela tiden. ha ha :D Det är ju hur bra som helst för honom att vi snackar om sex och hur kvinnan fungerar, så vet han det sen när han börjar få förhållande och sånt :)
När dom körde så började jag att städa, eller diska alla fall. Jag vet inte om jag pallar städa mer idag, här ser ganska fint ut ändå. :)

Det blir jobb imorron och på torsdag, bara kvällar, jag kan tänka mig att det blir sen kväll på torsdag, ska inte jobba förrän klockan sju. Blää! Men det säger kaaaatshiiiing i börsen sen ;) mohaha!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

oj jäklar ser läskigt ut hih:P



bra blogg du har:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-06-09 @ 19:04:00
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0