Herre jävlar

Jag har precis borstat mina två hundar. Dolly har bättre och mer päls än Izzi, därför tog det tre gånger mer tid att borsta dolly än Iz. Jag samlade nog 5hårbollar av Dolly och en av Izzi.  Snacka om att det var jobbigt att borsta den hårbollen! Jag fick ont i armen :P ha ha!
Jag måste börja koppelträna Dolly, ja jag har sagt det innan. Men jag bara påminner mig själv :) Jag är så bortskämd med Izzi som kan praktiskt taget gå själv, jag vet att inte dolly gör det. Men hon är jätte duktig på att följa mig som en svans här hemma, så det ska nog inte bli några problem att  lära henne :)
För det första måste jag nog köpa nya selar och koppel. Jag har slarvat bort Izzis! Typiskt mig. Skulle inte förvåna mig att jag hittar det när jag väl har köpt nytt till dom :P Ajja, bra att ha då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0