Jag är fan inte ens full!

Det har varit en jätte trevlig och rolig kväll. Dock blev den väldigt kort. Alla drog hem redan vi halv ett tiden :(
Först blev det lite mat, jag åt räkor! Jag som inte ens äter det (dessutom kallar jag dom för kräkor), men Catrin hade tagit hem en jätte god räkröra :) Muuums! Sen blev det jordgubbar så klart :D Malin var den enda som ville ha vispad grädde :P ha ha! Efter det gick vi ut på gräsmattan och spelade lite brännboll, eller vi hade ingen bana, vi bara kasta och slog :P he he. Sen gick vi in till Basse (Vi var hos Stumpen och Catrin innan) så blev där lite snacks, mer dricka och dans :) Lennart slank också ner! Världens goaste drink! MUMS! När alla hade gått så gick jag och baz upp till Stumpen och snodde hem våra prinskorvar och käka dom :D he he, lite nattamaud! Efter det så följde dom med till tåget och jag åkte hem.
Det var väl en liten snabb sammanfattning av kvällen. Bilder kommer imorron :)
Nu ska jag gå lägga mig, är inte ens full, lite salongsberusad. Dock extremt trött :S
Ciao!


Kommentarer
Postat av: ღDesignByMillyღ

Åh vilken fin blogg du har!

Hade du en trevlig midsommar?



Kram :)

2009-06-20 @ 08:38:20
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0