Jävligt trevligt !

Det gick bra hos arbetsförmedlingen, snackade egentligen inte om något speciellt, det var jag som ville ha möte för jag fattade hur man skulle skriva datumen på enkäten till försäkringskassan. :P Mötet tog en kvart, så jag tyckte det kändes onödigt att köra hem igen, så jag gick upp till Oma och becka och drack lite kaffe :) Mys mys ! Fick dessutom tre påsar med chokladpudding från Österrike! YEAH! Den är så himla gooood! :D

Nu är jag hemma igen, kollat igenom posten och fick hem en faktura från HomeEnter (som jag inte är medlem i längre) och där stod det att jag inte har betalat en räkning och jag hade fått en påminnelse innan dess också! Så nu är räkningen på 200spänn! Jag kan minnas att jag har gett mamma pengar och hon skulle betala den till mig, då har hon inte gjort det, men jag får prata med henne och titta igenom räkningarna, annars får jag ringa till dom. Åh, skit kul, jag har telefonskräck :P ha ha!

Nu blir det lite bloggläsning :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0