Klant-Pauline är igång!

HAHA! Funny thing happend. Jag skulle vara duktig och städa micron, Helt plötsligt går strömmen! ÅH SHIT tänkte jag, och så tittar jag på micron och ser att jag har glömt att dra ur kontakten (!) . Det hade kunnat gå väldigt illa om jag hade fått ström i mig! Jag är fan inte klok :P Och jag bad till Gud att det inte hade gått en propp, för jag kan fan inte byta en sån. Som tur va det bara påknappen som hade hoppat till av :) Och micron funkar också, jag provade att koka vatten i en kopp och det blev varmt :) Dock stod jag i hallen, ifall den skulle sprängas :P ha ha!
Jag har städat lite i skåpen också, jag fick ihop en hel Bo Ohlsson kass med produkter som var utgångna! Hittade saker från 2004, helt sjukt :P Köket är så fint nu så att jag funderar på att köpa hem en pizza, bara för att jag inte vill stöka ner igen :P HAHA! Men hell no, jag ska ju vara nyttig :)

Kommentarer
Postat av: Fredde

ajaj.. akta dig vännen kram

2009-06-17 @ 08:05:58
URL: http://fredrik.healers.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0