Klantdag a la Pauline

Denna dagen har verkligen inte varit bra. Den börja inte bra heller, jag kom inte upp ur sängen förrän klockan tio, sen när jag är på väg till jobbet ringer Carol och säger att Anna söker mig. Vad kan det vara? Så jag ringer Anna och hon säger "Vart blir du av?" Hmm, då visar det sig att jag hade tagit fel på tiden när jag börjar. Jag trodde att jag började klockan tolv, men jag började halv tolv. ÅH SHIT! Pinsamt värre, när jag kommer till jobbet så försöker chefen ge mig dåligt samvete, säger att Anna är helt utsliten bara för att jag var sen. Anna bara skratta ;) he he.

På jobbet var där ett busslass med pensionärer igen, Jag kastas in i folkmassan och ska fråga om drickan. Så klart ska tanterna och gubbarna betala drickan själv så dom frågar mig vad drickan kostar. Shit, jag har inte riktigt koll på det än. Jag vet bara att läsken och lättölen kostar 23kr :P ha ha! Sen klanta jag mig lite med disken och så, men inget större märkvärdighet. Och yra som höns var jag och Anna :P ha ha!

När jag kommer hem, precis parkerat bilen så kommer jag på att jag måste in till arbetsförmedlingen och lämna ett papper som ska vara inne imorron. Scheisse, så jag springer in och tar pappret och när jag ska stänga garageporten så får jag porten i huvet, och den är ganska tung! Satan vad det gjorde ont! Och solglasögonen hade jag på huvet, så dom blev lite krokiga :( När jag kommer in till arbetsförmedlingen så har inte dom öppet på fredagar. Fuck också, så jag får posta skiten, men så klart kan man inte köpa kuvert på posten (ööh?) Så jag fick gå till Coop (ligger precis bredvid) och stå i kö en lång stund för att veta att "Nä, vi har inga kuvert här i förbutiken, men du får gärna gå in och ta ett paket och komma hit igen så kan du få köpa en". In my ass! Jag köper hellre en bunte då. Jag skickar så många brev ändå.
Efter det tänkte jag att jag skulle sola, men inga solarium var lediga. Så jag körde och skulle tanka. Jo, men eller hur! Jag fick stå i kö i 20minuter! Där var minst tio bilar före mig. SKIT KUL!

Dessutom. Kycklingkorven från Willys är inte god.

Kommentarer
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en månad har jag redan fått ihop presentkort på sammanlagt 1600 kronor! De har dessutom med jämna mellanrum olika tävlingar, tex bloggtävlingar, där man kan vinna ännu fler presentkort än de man samlat ihop poäng till. I juli fördubblar de presentkorten, så du kan få 500 kronor extra helt utan ansträngning! Skynda dig att bli medlem innan alla andra hinner före!

2009-06-05 @ 19:04:43
Postat av: Linda

Vi var i kö på Ingelsta i en och en halv timme. Klaga inte på 20 minuter bruden ;)

2009-06-05 @ 21:28:54
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0