Lite bättre

Idag mår jag lite bättre alla fall, det känns att man har festat :P
Jag sitter och tvingar i mig mackor, aptiten har inte kommit tillbaka än :S Som tur kan jag min kropp ändå ;) Frukost när jag vaknar!

Jag har inte träffat mitt gudbarn på jag vet inte när. Gud va jag saknar henne! Ja, jag saknar dig också Tessan ;) Man har så mycket att göra när man jobbar och man har inte riktigt tid eller orken heller. Men nästa vecka är nog lugn, så då ska vi träffas :D Jag får nog baka kanelbullar eller nåt ;) Tessan är inte jätte mycket för kakor, men mina kanelbullar käkar hon :D haha!



Nu ska jag tvinga i mig sista mackan, sen vet jag inte vad som händer. Det är sol idag! Men det båser kallt :(

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej, det finns på naturdiet.se :D

2009-06-14 @ 11:55:32
URL: http://ericagrimberg.blogg.se/viktbloggen

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0