Pauline idag



Linne: Gina Tricot
Kofta Gina tricot
Jeans: Bo Ohlsson (yeah, ha ha!)

Nu har jag nästan precis kommit hem, var hos arbetsförmedlingen och nej, jag har inga problem. HAHA!  Han säger också "Jag hör knappt att du stammar". Nä, jag har min bra period nu antar jag. Jag har väntat sen februari på att få en tid hos den jävla socialkonsulten eller vad det nu va, för det var då jag tyckte att min stamning var jobbig och jag hade inte så mycket jobb. Fyra månader senare får jag en tid! Puckon!
Sen körde jag till zooshopen och bytade selar, och nej jag ville inte ha dom fyra kronorna. Dom kan ni ha :)
Vad ska jag göra nu? Måla naglarna :)

Kommentarer
Postat av: channe

fan va nice kofta.. vill jag oxå ha.. en ROSA ha ha i love rosa tadam tadam

2009-06-30 @ 02:24:55
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0