Så klart..

Jag höll på att skriva mina papper till försäkringskassan, jag är med i Jobbgaratin för ungdomar, så precis när jag har skrivit i allting och skriver under med mitt namn, så ser jag att jag har skrivit under på fel ställe! Så jag får skriva om skiten.. Lagom störigt. Dom där jävla papperna är inte lätta att skriva på eftersom man ska ha koll på sina timmar.. drygt.

Jag är sjukt törstig, bara för att det har varit så varmt idag, så nu ska jag dricka två glas !

Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig i sängen och plugga lite på menyn. Vi ska börja med ny meny imorron, så jag vill vara lite förberedd :)



Två hål i ryggen! :P haha! Och ni som inte vill titta, titta inte ! Mer snuskbilder kommer imorron ;) Hmm, jag brände nog mig lite på ryggen.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Snygg bikini och tattoo :D

2009-06-24 @ 13:25:10
URL: http://galetgalen.blogg.se/
Postat av: L8

Hej hej!!

Ser ut till att vara skönt att lika och bättra på brännan... :) Jag måste bara höra var du har gjort din tattoo och ifall du är nöjd?? Funderar på att göra en men man vill ju ha en bra tatuerare. Ha en bra dag!!

2009-06-24 @ 15:03:22
URL: http://hurttottelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0