Sömniga Pauline

Jävla Mille. Jag har en av mammas hanhundar för att dom biter ihjäl varandra hos mamma. Men jag kan lova att jag kan ha ihjäl honom också! Han ylar klockan åtta på morgonen. Okej, idag är det måndag, men inte på en söndag! Jag blir knäpp på honom! Izzi och Dolly är hur lugna som helst, som jag bara äääälskar! Och så kommer han och förstör allt för mig igen! ÅH ! Jag vill ha lugn och ro.!
Alla fall, det slutar med att sover istället, för att jag inte ska höra honom. Och det slutar med att jag vaknar halv ett! Fuck också! Tycker inte om det. Och så tänker ni, ja men varför går hon inte upp när Mille börjar skälla? För det finns inte i mitt huvud. När man är van med att15hundar börjar skälla klockan åtta på morgonen så vill man bara somna om.

Nu är halva min dag förstörd. Jag vet inte om jag ska skylla det på mille och skylla mig själv?


Han är ju världens finaste hund iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Fredde

öronproppar? ;)

2009-06-15 @ 16:10:52
URL: http://fredrik.healers.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0