Soool!

Jag är fan fortfarande kass. Kan jag inte bli frisk snart?!

När jag vaknade drog jag på mig bikinin, det är fan värsta sommardagen idag :D Och jag har fede mensvärk! *iiii* Så jag tänkte att jag skulle sola lite, sen ska jag städa lite så smått. Här ser ut som rena kriget, och badrummet ser ut som kom och hjälp mig och dö. Ska bli kul att skrubba duschen, INTE!

 

Till Anonym: Jag hade inte råd att köpa datorn i kontant, för jag kunde inte få ihop 4tusen. Så därför skulle jag ta halva på avbetalning, skrev jag inte det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaha jag måste ha missat det :p

2009-06-01 @ 18:01:15
Postat av: Tezzan

Vad fan har anonym med att göra hur du köpte din dator?!?!?!?!?!?!?!?!

Jävla fasoner!!!!!!

2009-06-01 @ 19:28:20
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Äh du, väx upp va! Hon skrev ju först att hon hade pengar och när man följer en blogg så blir man såklart nyfiken. Inget konstigt med det! Har man en blogg får man väl räkna med att folk blir nyfikna, bloggen är inte privat och hon har själv valt att skriva om datorköpet.

2009-06-02 @ 08:50:30

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0