Strålande dag!

Jag vaknade exakt klockan tio. Jag menar verkligen på pricken! Minutvisaren stod exakt på tolvslaget. Fan va scary :P Men jag släppte ut hundarna, gjorde frukost.
Sen satte jag mig i trädgården, tänkte först sätta mig framför datorn, men jag ångra mig :P Det är ju soool!
Det var verkligen jätte mysigt. Alla hundarna var ute och katten flisan var också med. Men hon jaga och slogs med hundarna. Dumma katt.
Tänkte att jag skulle koppelträna Dolly idag, men jag har fortfarande inget koppel. Ska nog köra och köpa idag :) Eller låna av mamma.
Jag har skrivit detta inlägg tre gånger nu. Och inte likadant varje gång och det blir bara kortare. Det är nåt konsigt med blogg.se. När jag trycker på "spara och publicera" så försvinner all text, förutom två rader. Jätte konstigt.

Vi hörs senare! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0