Studentens lyckliga dagar!

Men eller hur? Om jag hade tagit studenten idag så hade jag gråtit och legat i sängen. Det är verkligen en skit dag att ta studenten! Det regnar, blåser (vårt stabila betonghus rör sig) och det är allmänt piss. Förra året när jag tog studenten var så det så fint och varmt så att man höll på att dö av värmeslag nästan :P ha ha! Jag säger det ännu en gång. Stackars er studenter!

Men nu ska vi försöka hålla humöret uppe ändå :) Jag får tänka på min student, som egentligen blev helt fel :P Dagen började med att jag försov mig (någon som är förvånad?), jag vaknade halv sex, när jag skulle vara på champagnefrukosten halv sju. När jag ska gå ut på trappan har inte min familj kommit, så jag har inga foton när jag står på trappan :( Sen höll jag på att missa traktorn (det hade inte gjort nåt om jag hade missat den, det var inte så spännande ändå) Sen var det ganska lugnt tills kvällen när släkten hade fått lite alkohol i sig. Min kusins dåvarande flickvän var en jävla ragata. Vid midnatt stack jag och Lotta till Öja, och där blev det alkohol :D


Jag frågar Lotta om hon ska ha en tequila rose, och hon tackar nej.
Jag till bartendern: Två tequila rose!
Lotta: Men jag skulle inte ha.
Jag: Dom är till mig!

HAHA! Den kvällen ar crazy :) När jag kom hem var jag så full att jag trillade av sängen, TVÅ GÅNGER!
Men även om jag hade lite misslyckande på min student, så var det även den bästa :D


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Hahah! Din student blev ju hur bra som helst :D Riktigt rolig!!

2009-06-12 @ 12:42:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0