Uppe med tuppen!

Jag låg nog till halv två inatt, vände och vred på mig. Så jävla jobbigt, jag har för mycket att tänka på.
Nu är jag alla fall uppe och jag sitter och käkar min goda macka. Jag måste köpa grovt bröd, så sär skit grovt som är skit bra för magen. Det där rostbrödet med fullkorn får min mage att snurra. uurk.
Klockan är egentligen inte så mycket, det som återstår är att jag ska sätta på mig ett face, sen köra. Stackars mina små barn som får vara ensamma hemma så mycket :( Vilken dåligt samvete jag har. Usch, men det kommer bli bättre :) Ikväll kommer jag troligast vara hemma vid elva-tolv tiden, kanske.
Nu ska jag käka färdigt och göra mig klar, vi hörs nog inte förrän imorron. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Dem har varandra gumman så dem klarar sig.. sen att dem inte kommer ut e ju en annan sak men dem gör ju sitt iaf..ti hi.. Vet du?Pappa sa en gång till mig att man skulle bara tänka på saker o ting som man kunde förändra allt annat skulle man försöka att lägga åt sidan... o förösker man riktigt mycket så går det..Puss

2009-06-11 @ 17:27:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0