Uttråkad?




Har jag..? :

1. Kysst någon ? - Ja.
2. blivit kysst ? - Ja
3. Blivit kramad ? - Såklart!
4. Sjungit ? - Ja, det gör jag varje dag. Även om jag inte har världens bästa sångröst ;) ha ha!
5. känt dig fånig ? - Ja!
6. saknat någon ? - Klart
7. Ljugit ? - Ja det har jag.
8. Rökt? - Mmm, jag rökar
9. Testat droger? - Aldrig!
10. Åkt fast av polisen? - Haha ja :$

Om mig.. :

1. Jag har aldrig: öööh, kommer inte på något :P
2. Jag vill testa: Att vara supersmal.
3. Jag gillar: Izzi & Dolly
4. Jag ogillar: Mens.
5. Jag hatar: Falska människor 
6: Jag är trött på: Att vänta
7: Jag vill ha: En ny mobil!
8. Jag behöver: Klarspråk.
9. Jag behöver inte: Komplicerande killar.


Kärlek:

1. Killar eller tjejer?: Killar
2. Är du kär?: Kanske det kanske.
3. Singel/ upptagen?: Singel!
4. Saknar du honom/henne?: Ja.
5. Vem kysste du sist?: Hmm. Robert?
6. Vem kramade du sist?: Kalle, jobbekollegan jag mötte på stan
7. Längsta förhållande: 1år, jag var förlovad också. Jag var 14år.
8. Första kyss?: Dennis Magnusson. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0