Va fan gör jag uppe?

Jävla pontus kompisar! Dom har lan här hemma. Ca tio svettiga tonåringar som sitter och spelar och käkar chips! När jag kommer hem, går in i badrummet. Toasitsen är uppe! DÖ ÄCKLIGT att ta ner den! Sen när jag precis har duschat klart så drar nån i handtaget, hallå? Hörde du inte nyss att jag stängde av vattnet? Sen när jag går ut så möter jag en nörd som stod och väntade. För fan, använd den andra toaletten!!

Dagens jobb var fan inte kul. Jovisst, mellan varven. Men både jag och Anna var sjukt sega. Vi var nära och ta vårt pickpack och dra. Alla fall jag. Men man höll humöret uppe hos gästerna, nästan alla var trevliga idag. Och på kvällen fick vi en kusinträff på 40stycken, och alla blev fulla och glada där :P

Nu har jag precis betalat mina två räkningar. Yeah :P Vad lite pengar jag fick kvar :( och mer ska bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0