Vad s-s-sa du?

Jag har märkt en sak, jag använder inte min speecheasy så mycket på jobbet. Jag trodde verkligen att jag skulle använda den mer. Men visst, det är inte så kul att ha den på när det är fullt med tanter som pratar i mun på varandra (eftersom man hör bakgrundsljuden också). Visst jag har den på mig, men jag har inte den igång hela tiden. Bara när jag vet att jag ska prata med en gäst. Men jag måste säga att min stamning har faktiskt blivit lit bättre. När det gäller på jobbet. Jag har fortfarande problem med att jag hakar upp mig när jag ska berätta något för någon t.ex.

När jag var i Helsingborg med Marre för att fira hennes skolavslutning, träffade jag alla hennes klasskompisar hela dagen. Men jag hade inte problem med att stamma. Jag stammade nästan inget alls!
Visst, sen är det från dag till dag. Visa dagar är bättre än andra, jag hade en dålig dag för någon dag sen :P



Jag passade verkligen in idag på jobbet.. Vi hade ett busslass med massa pensionärer med hörapparater :D HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0