Vi gratulerar..

Vill börja med att säga GRATTIS TILL CAROL idag som fyller 20ÅR! Lilla stumpan har blivit stor. buuuhuuu! Hon får inte bli äldre nu, för då menas det med att jag är äldre! AAAH! :P haha!

Och sen vill jag säga att min telefon är kass! Eller rättare sagt laddaren, när jag skulle ladda min telefon så ser jag att den är helt krockig, så klart försökte jag laga det, men inte funka det. Så nu har jag fått byta till en gammal telefon som brusar när man pratar i den. Skit kul, messa om ni vill snacka :P he he.

Carol ringde mig klockan nio, av nån konstigt anledning så strunta jag inte i att inte svara. Eller jo, jag tänkte somna om först och jag trodde klockan var kvart i elva, så när jag gick upp och ringde upp henne så såg jag att klockan var nio, schiesse, och jag var relativt pigg. *kryss i taket*
Så idag på dagen ska jag och hon mysa lite. Fika i stan och lite så :) Det var länge sen. Kanske ska jaga ny mobil då? ha ha! Nej, så rik är jag inte.


Nu ska jag göra mig iordning! Hörs sen! Ciao.

till C: Skorna kommer från have2have.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Carol!!!!!! =)

2009-06-04 @ 16:23:05
URL: http://eemeliees.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0