afm/jobb

Fy fan, va jag ville fortsätta sova. Klockan åtta hade jag tänkt att jag skulle gå upp, men jag drog mig en tio minuter till.
Nu sitter jag här, snuvar, har precis käkat frukost och ska snart göra mig klar. Fan va jag fryser. Fan va jag hade velat ha mjukiskläder på mig idag när jag jobbar. Bara dom är svarta? ha ha!
Sen efter jobb måste jag snabbt köpa en present till Marre, vi ska nog fira henne imorron :P he he.
Och så klart somna jag sent inatt. Jag gick och la mig kvart över nio tror jag, läste två kapitel i min bok, så jag var färdig klockan tio, skickade ett sms till A och sa go natt. Sen la jag mig till rätta. Men inte kunde jag somna! Dels för att han va fullt hus här hemma och att jag var täppt i näsan! LOVLEY! Så jag tror att jag inte somna förrän vid ett inatt, och klockan ringde klockan sju, men jag snooza till åtta.
Nej, gott folk. Vi hörs till kvällen, eftersom jag ska jobba ;) Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0