Boooring!

Jag är så himla uttråkad, så jag skulle kunna gråta. HAHA! :P klockan är bara ett på dagen och jag funderar på att gå lägga mig, eftersom jag sov så himla dåligt inatt så är jag ganska trött. Men nej, sova kan jag inte göra denna strålande dagen!
Jag skulle kunna göra ärende här i byn. Jag har en bunke mynt som skulle kunna sättas in på min konto. Om nu insättningsautomaten funkar, för Linda hade sönder den för nån vecka sen. HAHA! bara skoja gumman, det var bara ren otur ;)
Jag kan förstå lotta varför hon sminkar sig varje dag, det är ganska uppiggande faktiskt :) Jag stod framför spegeln och sminkade mig lite extra bara för att jag hade tråkigt. Sen kändes det bättre :) Man ser ju fräschare ut.
Ja, jag får väl ta mig cykel och cykla ner i byn. Brist på annat :)


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA det värsta är att den gått sönder en gång tidigare för mig också :D HAHA!

2009-03-26 @ 23:05:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0