Lördag och Söndag

Fy fan va jag är seg.

Ja, jag får väl berätta om gårdagen.
Det började med att jag hämtade Conny och hans flickvän, vi körde upp till Kristianstad, lyckads köra fel så att vi fick vänta på benny och fredrik :p
För att kortfatta kvällen, så hade jag trevligt. Tyvärr var det inte samma ös som där brukar vara, men det va nog för att jag inte drack ;) ha ha! Rebecka blev full och känslosam, haha! :D
Vid tolv så fick vi köra hem, både jag och conny skulle upp tidigt. Så vid ett tiden kom jag hem, tog två mackor, titta lite på tv. Sen sov jag som en stock.


Idag var det dop :D Jag kunde verkligen sova i 12timmar till kändes det som. Men kvart över nio steg jag upp.
Jag var ganska nervös, men ändå inte. Men det var ganska jobbigt att hålla i Alicia den stunden, för hon är tung :P Som tur kunde gudfadern också hålla henne ;)
Sen blev det smörgåstårta, tårta och kaffe efterråt :D muuums! Och mycket skratt och snack :P


Jag, alicia och gudfadern Peter.


Gudbarnet Alicia.


Vicki, Tessan, Sandra och lilla söta oliver.


Jag när vi hade kommit till församlingshemmet. Hmm, det var länge sen jag såg mina nyckelben så tydligt. Lovley :D


Så söta servetter, där står Alicia Isabella Lindholm och dagens datum.




Jag funderar på om jag ska nanna. Eller kanke bara lägga mig i soffan och mumsa lite på nötter och mörkchoklad? Det blir nog soffan :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0