En liten Paus


Fyra lådor, och tre sopsäckar. Där är mer. Ser ni elvis? ;)

Jag tyckte att jag förtjänade en liten paus. Jag har bara hållit på i två timmar, men det är många timmar kvar.
Det som ni ser på bilden är bara det lilla. Jag har mer i garaget, minst fyra lådor till, men det är sånt som ska in i förrådet. Kökssaker, Tessan tyckte att jag skulle spara det till jag får eget. Det var ju snällt :) Och så har jag lite i grönarummet. Usch så mycket saker jag har :p Sen har jag lite till i mina rum som ska packas ner. Vem sa att flytta var enkelt? :p hehe.. Det jobbiga är allt smågrejer. Kanske ska ta en sopsäck till och slänga allt? Nej ! Det kan jag inte :D

Nu ska jag fortsätta packa :)

Kommentarer
Postat av: veronicka

ja jag ser elvis =)


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0