Fucking pms!

Jag hatar verkligen mens och det jag får på köpet !

Nu ikväll blev jag så himla sugen på popcorn, så jag körde in till Tomelilla och köpte det. Men när jag stod vid chokladet så slank där med ett rörchoklad. Jag har faktiskt mens, så jag tyckte att jag skulle få det ! Nån som har nåt emot det?!
Annars har väl inte så mycket hänt idag. Jag trodde att jag skulle packa idag, men sen kom lotta, och sen mådde jag sämre så jag palla bara ligga i soffan.

Imorron tänkte jag att jag skulle in på arbetsförmedlingen och gå igenom papper som jag har fått hemskickade. Jag fattar inte hur det går till. Mamma kanske vet förresten :) hehe. Det är papper som ska in till försäkringskassan, så det får jag fan inte dröja med !

Nåja, jag pallar inte göra veckans bästa/sämsta. Det står ändå samma sak i varje. HAHA! Jag kan säga att veckans sämsta är min jävla mensvärk och dennes partner! Jag hatar, hatar, hatar, hatar! Jag får nog gå lägga mig.

Vi hörs imorron! Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0