Hemma igen.

När jag kommer ner till banken och ska lösa in mina mynt så står där i en liten text "endast sedlar". Men bajs då!
Så jag gick upp till oma för att killing some time . och där fick jag kaffeoch mat :D muuuums! Tessan och Alicia kom också upp efter att jag hade pratat med Therese i telefon. Eftersom inte min mobil fungerar så hade Tessan "ringt runder" för att få tag på mig :p och så säger hon i telefonen jätte glad "Jag har en telefon här hemma som du kan få låna, så att du kan sätta in ditt kort, så att du kan få tag i A". Men det är ju inget fel på telefonen, det är ju simkortet som inte fungerar, svarade jag henne. Naaw, så besviken hon blev :p he he.
Jag känner mig så vilsen utan mobilen. Nuförtiden så är mobilen ens allt, det är genom den man får tag i sina vänner och kan snacka. Om man nu inte har en dator vill säga. Men som A, han har ingen dator, så om jag ska få tag i honom så måste jag kunna ha mobilen. Det är skit drygt.

Vad ska jag göra nu? ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0