"home"

Jag och marre var i simrishamn och letade efter en present, men där var inget som vi tyckte var intressant, så vi gick in på systemet istället och shoppade ;) OCH VET DU VAD LOTTA!?? Dom har LiebFrauMilch där! Fan va synd att du inte är här!  Mums mums ;) Så klart köpte jag en flaska, kostade bara 48kr. My looove!
Efter det körde vi snabbt in på bilbesiktningen med Tonys bmw.. Mjaaaooo! Loooove bmw ;) och den fick blankt papper . Of course när det är snygga brudar som oss ;) Först körde vi in till lastbilssalen, men bilen var så låg att den fick knappt plats, för att där är ju stänger som sticker upp. Så vi fick byta sal helt enkelt.
Sen tog vi en fika på vårt vanliga ställe, kommer aldrig ihåg var det heter. Men där är jätte mysigt. Vi tog samma plats som vanligt, och samma gäng killar kom också in och fika :p haha!

När jag skulle logga in här idag, så tydligen har jag inte varit på msn på eeeevigheter. Så där stod "Tåewny<3" i kommentar rutan. Lite chockad jag blev, var ju ihop med honom för 1½år sen :P Plus att han bor granne med Lotta och bazze, så jag har honom väggen bredvid :P haha! Nog pratat om honom :P

Förresten så fick jag igång webcamen, men där är nåt fel på färgerna, så min illröda tröja blev grön :p ha ha! och mina läppar var blåa. HAHA!

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt.  Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du var så schnygg!

2009-03-25 @ 22:00:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0