hur mycket litar du på din pojkvän?

Nu har jag pecis käkat, det blev inte jätte nyttigt idag. Vårrullar och massa sallad. Vi hade knappt nånting hemma, och jag orkar verkligen inte köra in till tomelilla för att köpa något. Så det fick bli "inte så bra mat-idag" :P

Jag har svårt att lita på killar, är det så konstigt när jag träffar dom man inte kan lita på? hmm. Varje gång jag träffar någon ny så kommer "katastrof-tankarna". Typ om han inte skulle ringa när han har sagt det, så tänker jag "Aha, har han tröttnat? Åh nej, träffar han någon annan?". Jag är på helspänd dom första veckorna och tror att killen ska lämna mig, så är det varje gång.
Alla tjejer väntar på Mr Right. Vissa hittar honom, andra inte. Men ge inte upp jakten.

Nu ska jag bada Dolly, ciao!


Mmm, fika.. Gissa vart jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0