in tomelilla city.

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma hos Lotta och Baz, dom har ju åkt för länge sen. Jag kom för en halvtimme sen ungefär.
Snart ska jag träffa Marre och vi ska köpa present till Gerda som ska ha födelsedagsfest på lördag :)
Det är en strålande dag, solen skiner men det är fortfarande lite småkyligt.
Jag har ingen tillgång till en kamera, vilken är jävligt synd. Men jag ska försöka luska ut hur webcamen funkar som finns på datorn ;) hi hi.
Det känns väldigt konstigt att vara här utan lotta, deras hem är verkligen jätte fint och man vill helst inte röra nåt :p ha ha! Om det nu skulle gå sönder ;)
Vi hörs senare sweethearts! Det är en strålande dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0