Jag har väldigt tråkigt?

Linda skickade denna på mejlen. Vart är du kvinna?!

1. När gick du upp i dag

Lite efter åtta.
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.
3. Senaste filmen du såg på bio
Dumpa honom!
4. Favorit tv-program
The parkers, Design; simon och tomas, house 
5. Vad åt du till frukost?
Två mackor.
6. Vad är ditt / dina andranamn
Sara, Elisabeth
7. Din favoritmat? 
oj.. hmm.. jag har många favoriter :) men jag måste nog säga min Red curry kyckling gryta :)
8. Vilken mat gillar du inte 
skaldjur!
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället
Pupsie nr 13
11.Vilken är din Favoritmacka?
Dubbelmacka? :P HAHA! 
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? 
Lögner och falskhet.
13. Vilka är dina favoritkläder?
Min nya mjukisdress. 
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Oj, jag försöker välja mellan Italien och grekland :p
15. Favoritklädmärke? 
Hmm, har inget favorit.
16. Vart vill du dra dig tillbaka?
i en gård här på österlen.
17. Favorittid på dagen?
eftermiddags kaffet.
18. Var är du född?
Ystad BB 
19. Vilken är din favoritsport att se på?
Jag tittar inte på sport.
20. Coca Cola eller Pepsi
Pepsi. Coca är så överskattad.
21. Fotboll eller ishockey
Fotboll
22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
hmm... den svara jag på andra listan.
23. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
24. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag ska nog snart ut med hundarna.
25. Vad ville du bli när du var liten?
Kläddesigner
26. När jag fick min första häst=)
Har aldrig velat ha en häst.
27. Varit i Afrika? 
Nej men jag ska dit, inte sant LindaPinda? ;) 
28. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Hmm, nej. Men jag har rullat in min bror i en madrass :P
29. Varit med om en bilolycka? 
Nej, har bara krockat två gånger.
30. Favoritdag i veckan?
Fredag. 
31. Favoritblomma?
nee..
32.  Favorit-snabbmatsrestaurant?
Burger King.. angus :p
33. Har du en cykel?
Yes, bakhjulet behöver nog bytas.
34. I  vilken  affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Njaa, kredit är ingen hit.. men om jag nu skulle, blir det Gina Tricot.
35. Läggdags?
Klockan tio. 
37. Senaste personen du delade en middag med?
Therese :p
38.Vad sysslar du med just nu?
Svarar på denna listan!
39. Favoritfärg? 
Röd. 
40. Hur många tatueringar har du ?
Denna svara jag också på..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tog du väl i va ;) inte hade du varit död om du varit med om en bilolycka!

2009-03-30 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0