Jo men eller hur?

Jag som sa att jag var fruktansvärt trött, det är jag. Men i helvete att jag kan somna! Först kolla jag lite på tv, sen läste jag femtioelva sidor av en ny tråkig invecklad bok, sen låg jag och vände och vred på mig. Som alltid tänker jag för mycket.

När jag låg och vred på mig, så insåg jag verkligen att jag flyttar snart hemma ifrån. Och paniken började komma lite, ingen mer mamma och pappa som gullar bort en hela tiden. Nu är det blodigt allvar, jag ska bli vuxen.
Den 25mars ska jag passa lottas och bazzes vovvsingar, för dom ska till Egypten i två veckor. Mitt i min flytt, men men. Så redan då kommer jag bo i deras lägenhet ensam med hundarna. Den 1april får vi nycklarna och då ska det flyttas, och den 8:e april kommer pepparkakorna hem :P haha! Men alla fall, det är tretton dagar tills dess ! Jag måste börja packa imorron! eller nåt. För jag tänkte att jag skulle ha klart det innan jag förflyttar mig till lotta, så slipper jag åka hem hela tiden och packa.
Åh vad jag kommer sakna "hemma". Jag är ganska mammig av mig ;)

Snacka om att vi fick snöö idag! Kommer ni ihåg att jag skrev att jag hade vårkänslor? HELL NO! It's gone! Vi har 1dm snööö!
Nu ska jag försöka att sova.. Bläää.

Kommentarer
Postat av: jenilita

hej gumman hahaha ja den e speciell:)

Ja va så jäkla besviken när det började snöa:( ja som trode våren hade kommit:(



bamsekramis

2009-03-13 @ 00:44:50
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0