Kvalitetstid med mig själv.



I pauserna i Design Simon och Tomas håller jag på med mig själv. Jag satte i ansiktsmask, och när programet är slut ska jag ta en lååång dusch och skrubba mig ordentligt. Tycker att jag är värd det idag, inte för att jag har gjort nåt vettigt, men ibland behöver man det :)
Masken har blivit så stel nu, känns som att jag har botox i hela fejset. HAHA! kanske jag får om 40 år ;)

update: Inte fan va där varmvatten, så nu får jag vänta i en timme o duscha.. suck.

Till anonym: Det är ju en smaksak vart man vill resa. Vem vet? Vi kanske tycker att Marocko är helt underbart. :)


Kommentarer
Postat av: j

absolut! mask borde jag med lägga... =)

2009-03-16 @ 21:20:13
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känner du nån annan som varit där?

2009-03-16 @ 23:46:20
Postat av: Linda

Anonyma får ju för tusan ge sig nu. Har du nåt negativt och säga, stå då för det. Jag tror personen bara är lack för att den inte kan åka dit igen ;)

2009-03-19 @ 16:41:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0