Måste jag?

Nu när jag nästan har packat allting, så inser jag att jag aldrig kommer bo här igen. Dels för att mamma och pappa ska sälja huset :P Men jag kommer säkerligen inte flytta hem igen.. om det inte blir kris eller nåt.
Panik, ångest. Men det går säkert över. Det är imorron jag "flyttar" första gången, redan imorron! Tänk att tiden går så snabbt. Sen den 1april flyttar jag ihop med Tessan och Alicia, men jag kommer fortfarande sova i lottas lägenhet, eftersom jag passar deras hundar.

Jag trodde att jag skulle bli klar med mitt packande idag. Men helt plötsligt tog mina bananlådor och sopsäckar slut, så nu måste jag vänta.. Jag har tömt alla lådor alla fall, så det är egentligen inte jätte mycket kvar.
Nu ska jag ta en dusch, sen blir det kanske en tripp till Carol.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Från och med imorgon har du femhundratusen vuxenpoäng! Jag ligger fortfarande på minus och är dessutom jävligt avis ;)

2009-03-24 @ 15:35:53
URL: http://smile4me.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Haha, ja man skulle vara transa :P



Spännande att flytta :) Jag vill också göra det! :)

2009-03-24 @ 17:56:06
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0